2017-01-11

Blackmore: Lorna Doone

Fiatalon láttam először Lorna Doone megfilmesített történetét, mely itthon Az elveszett ékkövek titka cím alatt futott. Ez idő tájt nemigen volt még internetem, de az évek múltával sem csökkent szeretetem a történet iránt, így - már tájékozott, felnőtt és lehetőségekkel teli fejjel - rákerestem, vajon létezik-e ennek a klasszikus gyöngyszemnek magyar fordítása. Hmmm... természetesen NEM! 😭
A napokban, és az elmúlt időszakban is egyre többet olvasok angolul, kezdve a könnyített olvasmányoktól - haladva a nehezebb felé s mintegy véletlenül (angol kiadás beszerzéseinek lehetőségei után kutatva) feltévedek az antikvárium.hu oldalra. 
Keresés: Lorna Doone
Szerencsés csillagzat alatt ülhettem abban a percben, mert létezik egy régies, magyar nyelvezetű fordítás, Doone Lorna néven. 😱
KAPHATÓ! 1875-ÖS KIADÁS, MAGYAR NYELVEN, MINDÖSSZE 2.980 Ft-ért! Azonnal meg kell, hogy kapjam! 😍😊
...és így történt, hogy a mai napon, az én Drága Szerelmem hazahozta nekem ezt a 142 éve kiadott gyönyörűséget, és én felsikkantottam az igazgatónőm irodájában a munkahelyen, hogy este már a kezemben tarthatom. *-* 💕💞
Még most is felfoghatatlan, hogy egy igazi műemléket ilyen semminek nem nevezhető összegért tudtam beszerezni. 
Úszom a boldogságban a felhők között!
Mindenkinek nagyon szép estét kívánok! *-* 😘
Caledonia Valley

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

h3.post-title, .comments h4 { text-align:center; text-transform:normal; })h3.post-title, .comments h4 { text-align:center; text-transform:normal; })